Akcja Interakcja!

Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Przygotuj scenariusz

Jak efektywnie stawić czoła temu wyzwaniu? Zanim poprosisz profesjonalną agencję o to, aby zaproponowała Ci rozwiązanie pozwalające w innowacyjny sposób zaangażować użytkowników, dokładnie zbadaj ich potrzeby i zainteresowania. Przekazując taką wiedzę agencji, znacznie zwiększasz szansę, że proponowane rozwiązania się sprawdzą. Przecież to Ty znasz najlepiej swoich klientów!

Akcja!

Bycie na bieżąco z technologicznymi innowacjami jest szczególnie ważne dla właścicieli sklepów internetowych, np. ubrań. Coraz więcej  z nich zastanawia się nad wprowadzeniem możliwości wirtualnej przymiarki ubrań przez konsumenta. Wszystko po to, aby zaspokoić potrzeby klienta i zapewnić mu komfort podczas wyboru produktu. Już jakiś czas temu, firmy wnętrzarskie, w tym IKEA, wprowadzały na stronach możliwość wgrania zdjęcia pomieszczenia i dopasowania mebli. W 2019 technologia AR wkroczy na salony pełną parą. Spersonalizowane podejście do użytkownika to standard. Klient i jego potrzeby muszą być w centrum naszej uwagi.

Cięcie!

Zgodnie z doniesieniami Google’a zakup sukienki czy weekendu w spa trwa dziś zaledwie kilka sekund. Ścieżka zakupowa jaką musi pokonać konsument musi być intuicyjna i jak najkrótsza. Im mniejszy próg do pokonania, tym większa szansa na szybkie podjęcie decyzji i sfinalizowanie zakupu.

W projektowaniu innowacyjnych rozwiązań nie wolno zapominać o technicznych rozwiązaniach. Kluczowe jest dbanie o szybkość ładowania się strony. Wersja strony na urządzenia mobilne musi zostać również dopracowana. Coraz więcej zamówień pochodzi właśnie z tego źródła.

Mamy to!

Interaktywne rozwiązania na stronach www są po pierwsze atrakcyjne dla użytkowników, po drugie mówią o nich wszyscy. Wciągnięcie odbiorcy w interakcję pozwala zostać mu na dużej z marką, a sprytne i spersonalizowane sposoby zakupu produktów dostarczają większego komfortu i zapewnienia, że zakup jest trafny. Wybór opcji zależy oczywiście od naszego celu.

Źródła:
http://bit.ly/digitaltrendsinmarketing
http://bit.ly/trendmixer2019

 

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.