6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę

6 sposobów na to, by użytkownicy scrollowali stronę

Przypuśćmy, że projektujemy stronę. Realizujemy ją w określonym kontekście biznesowym, starannie dobieramy fonty oraz dogrywamy design na tip top. Całościowo nasza strona prezentuje się iście dribblowsko. Publikujemy, ale ponieważ nie jesteśmy ignorantami i zależy nam na tym, żeby użytkownicy wykonywali na stronie pożądane przez nas działania – podpinamy narzędzia do analityki. Monitorujemy stronę za pomocą narzędzia do badań jakościowych i nagle okazuje się, że 90% naszych użytkowników nie rusza się dalej niż 1 fold! Jak to? Poniżej mamy masę ciekawych treści, więc dlaczego nikt tam nie dociera? Spokojnie, nie ma co panikować. Poniżej znajdziecie 6 sposobów na to, jak zachęcić naszych użytkowników do scrollowania i przeglądania naszej strony. To co, zescrollujecie? 🙂

Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał
Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał

Produktywność jest jednym z ulubionych fetyszy gospodarki opartej na technologii. W zależności od tego, kogo postanowisz słuchać, stanowić ona może tak podstawę rozwoju, jak i przyczynę naszego upadku. Jako popularny buzzword doczekała się rzecz jasna licznych interpretacji, a content marketerzy na całym świecie w poszukiwaniu pomysłu na dobrze klikający się tekst doprowadzili do całkowitego rozmycia znaczenia tego pojęcia

Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach
Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach

Strzelam, że słyszałeś o Inbox Zero. Co więcej — uważasz to za całkiem dobry pomysł i z pewnością wprowadziłbyś go w życie, gdyby nie to, że masz już wystarczająco dużo prawdziwej pracy i nie starcza ci już czasu na zabawę w organizację maili. Prawda?

Co zrobić, żeby strona www była inwestycją, a nie kosztem?
Co zrobić, żeby strona www była inwestycją, a nie kosztem?

Banałem jest powiedzenie, że kogo nie ma w internecie ten nie istnieje. Dzisiaj każda firma doskonale wie, że jej obecność w sieci jest konieczna i myślę, że nie wymaga to żadnego dłuższego wstępu. Niestety nadal dość popularna jest opinia, że firmowe www to koszt, a nie inwestycja. Naturalnie, tak jak w życiu, jeśli nie zostanie to odpowiednio zaplanowane i wyegzekwowane to może tak się zdarzyć. Postaram się pokazać Ci na co należy zwrócić uwagę, aby strona Twojej firmy była dla Ciebie inwestycją, a nie kosztem.

Błędy w webdesignie
Błędy w webdesignie

Rozpoczynając pracę nad nową stroną internetową dla swojej firmy pojawia się masa zagadnień, które trzeba przemyśleć i przygotować. Musimy zdecydować jakie cele ma realizować strona, kto jest grupą docelową, jakie treści znajdą się w naszym serwisie, jak to wszystko ma wyglądać, jakie frazy będziemy chcieli pozycjonować, w oparciu o jaki silnik będzie działać strona… wymieniać można jeszcze długo. W gąszczu tych zagadnień dość łatwo można popełnić błąd. Z pewnością w takich sytuacjach można liczyć na doświadczenie agencji z którą się współpracuje, ale na pewno warto wiedzieć na co zwrócić szczególną uwagę i co poprawi jakość naszego serwisu. Zapraszam do zapoznania się z najczęstszymi błędami w webdesignie. Po przeczytaniu tego artykułu będziesz wiedział również w jaki sposób ich unikać.

9 trendów w webdesignie na 2016 rok
9 trendów w webdesignie na 2016 rok

Dnia 20 grudnia 2015 roku obchodziliśmy 25-tą rocznicę stworzenia pierwszej strony www. Całość działa się w CERN-ie (tak, tym samym, który teraz eksperymentuje z Wielkim Zderzaczem Hadronów). To właśnie tam powstała pierwsza strona www. Niby tylko minęło 25 lat, ale zdarzenia, które miały tam miejsce na stałe zmieniły funkcjonowanie świata. Wstęp być może zbyt patetyczny, ale okazja niemała, więc warto o tym wspomnieć.

ta strona używa plików cookies