Dobra zmiana?

Rebranding logotypów często budzi wiele kontrowersji i sprawia, że nagle każdy, bez względu na posiadaną wiedzę o projektowaniu graficznym, postanawia podzielić się opinią. Zmiany są jednak potrzebne. Marki muszą przecież podążać za duchem czasu. Czy to jednak zawsze się sprawdza?

Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta
Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta

Badania National Centre for Biotechnology Information wskazują, że masz tylko 8 sekund, aby przykuć uwagę klienta. Dane Facebooka są bardziej bezlitosne — tu liczą się nawet 2 sekundy i jest to bliższe prawdzie. Niezależnie, gdzie zamierzasz publikować swoje treści, postaw na animację. To ona jest najpewniejszym sposobem wzbudzenia zainteresowania u klienta.

5 sposobów na promocję sklepu internetowego
5 sposobów na promocję sklepu internetowego

To, że planujesz otworzyć lub masz już sklep internetowy, nie oznacza, że Twoja praca kończy się na jego projekcie i wdrożeniu. O sukcesie e-sklepu mówimy wtedy, kiedy przyciąga on klientów, którzy następnie przeglądają ofertę i dokonują zakupu. Aby to było w ogóle możliwe, musisz zadbać o jego promocję. Podpowiemy w kilku punktach, jak to zrobić.

3 podstawowe zasady copywritingu
3 podstawowe zasady copywritingu

Choć łatwo ulec złudzeniu, że praca polegająca na przestawianiu literek to niekończąca się wyprawa w głąb nieznającej utartych ścieżek krainy nieskrępowanej kreatywności, w rzeczywistości copywriting jest działaniem jak każde inne — opiera się na kilku podstawowych filarach, których zignorowanie zakończyć się musi frustrującym brakiem pomysłów lub, co gorsza, sprzedaniem klientowi fatalnego, niedziałającego tekstu.

O czym zatem należy pamiętać?

#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces
#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces

Lead generation to skomplikowanie brzmiące słowo, które dla niektórych wydaje się być procesem co najmniej na podobnym poziomie trudności co operacja serca. Muszę was rozczarować — jedyne co mają wspólnego to tylko tyle, że do jednego i drugiego trzeba się odpowiednio przygotować. Pozwolę posłużyć się barbaryzmem, żeby lepiej objaśnić Wam o co chodzi w tym całym procesie.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.