Wszystkie kolory Benettona

Benetton to kolorowy ptak na rynku odzieżowym. Marka, poruszając istotne społecznie problemy, komunikuje się za pomocą wyraźnego key visual i jest rozpoznawana od wielu lat. Nie zawsze jednak było tak kolorowo. 

E-mail marketing - jak to zaprojektować?
E-mail marketing - jak to zaprojektować?

Codziennie otrzymujemy, otwieramy, czytamy, piszemy, wysyłamy, przerzucamy, wyrzucamy, przesyłamy dalej setki tysięcy maili. Statystyki mówią o 122 500 453 020 maili wysyłanych co godzinę na całym świecie. To dużo. Duży jest też potencjał zwiększania świadomości marki czy sprzedażowy, jeżeli zachęcimy odbiorcę do zapoznania się z naszą ofertą, tylko po szybkim „rzuceniu okiem” na zawartość wiadomości, którą do niego kierujemy. Jak skutecznie tego dokonać? Jest kilka mailowych przykazań, które chciałabym Wam przybliżyć. Stosując się do nich, będziecie mieć pewność, że Wasze kampanie email marketingowe będą przekładały się na rzeczywiste zyski.

Efektywny content marketing w modelu B2B
Efektywny content marketing w modelu B2B

Rynek B2B rządzi się swoimi prawami i tworzenie dla niego skutecznego content marketingu wymaga stosowania innego podejścia i schematu komunikacji niż jest to w przypadku modelu B2C. Część marketingowców wychodzi z założenia, że content marketingowe narzędzia w B2B nie mają w ogóle racji bytu, bo na tym rynku content marketing nie sprzedaje. Otóż nieprawda, także na rynku B2B content marketing jest efektywny, jednak tylko wtedy, gdy jest poprawnie realizowany. Poniżej opisane zostały 3 podstawowe kroki ku temu, by marketing treści także na rynku B2B był realnym wsparciem sprzedaży.

Co zrobić żeby zażarło? 5 cech dobrego virala
Co zrobić żeby zażarło? 5 cech dobrego virala

Viral — zdawałoby się, że przygotowanie krótkiego spotu, który rozejdzie się po sieci nie jest najtrudniejszą sztuką. Wystarczy dobrze przeprowadzony brainstorming, koncepcja kreatywna, genialny podwykonawca, charyzmatyczni aktorzy, zaskakujące animacje i o! Jest. Viral o wielkim potencjale, który zaleje internet swoją błyskotliwością, zostanie doceniony przez branżę, a co najważniejsze — przyciągnie nowych klientów marki i utrzyma dotychczasowych. Czyż nie brzmi pięknie?

Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta
Animacja — najlepszy sposób przykucia uwagi klienta

Badania National Centre for Biotechnology Information wskazują, że masz tylko 8 sekund, aby przykuć uwagę klienta. Dane Facebooka są bardziej bezlitosne — tu liczą się nawet 2 sekundy i jest to bliższe prawdzie. Niezależnie, gdzie zamierzasz publikować swoje treści, postaw na animację. To ona jest najpewniejszym sposobem wzbudzenia zainteresowania u klienta.

5 sposobów na promocję sklepu internetowego
5 sposobów na promocję sklepu internetowego

To, że planujesz otworzyć lub masz już sklep internetowy, nie oznacza, że Twoja praca kończy się na jego projekcie i wdrożeniu. O sukcesie e-sklepu mówimy wtedy, kiedy przyciąga on klientów, którzy następnie przeglądają ofertę i dokonują zakupu. Aby to było w ogóle możliwe, musisz zadbać o jego promocję. Podpowiemy w kilku punktach, jak to zrobić.

3 podstawowe zasady copywritingu
3 podstawowe zasady copywritingu

Choć łatwo ulec złudzeniu, że praca polegająca na przestawianiu literek to niekończąca się wyprawa w głąb nieznającej utartych ścieżek krainy nieskrępowanej kreatywności, w rzeczywistości copywriting jest działaniem jak każde inne — opiera się na kilku podstawowych filarach, których zignorowanie zakończyć się musi frustrującym brakiem pomysłów lub, co gorsza, sprzedaniem klientowi fatalnego, niedziałającego tekstu.

O czym zatem należy pamiętać?

#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces
#Obalamy mity — Lead generation to drogi i skomplikowany proces

Lead generation to skomplikowanie brzmiące słowo, które dla niektórych wydaje się być procesem co najmniej na podobnym poziomie trudności co operacja serca. Muszę was rozczarować — jedyne co mają wspólnego to tylko tyle, że do jednego i drugiego trzeba się odpowiednio przygotować. Pozwolę posłużyć się barbaryzmem, żeby lepiej objaśnić Wam o co chodzi w tym całym procesie.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.