Kiedy hasło dodaje skrzydeł

Są slogany, o których mówi się przez lata, nie zawsze jednak mówi się o nich dobrze. Red Bull wie o tym najlepiej. Hasło Doda Ci skrzydeł ma na swoim koncie wzloty i upadki.

Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy
Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy

Badania firmy IRCenter wykazały, że z Internetu korzysta już 30 mln Polaków. Nie oznacza to jednak, że przekaz reklamowy powinien skupiać się wyłącznie na tym kanale dotarcia. Wręcz przeciwnie! Dużym zaskoczeniem było wskazanie przez respondentów formatów outdorowych jako najbardziej przykuwających uwagę.

Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?
Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?

Zgodnie z polskim prawem promocja i reklama alkoholi jest zakazana. Mówi o tym Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jak to zatem możliwe, że niemal z każdej strony zalewają nas reklamy napojów alkoholowych?  

Storytelling jako nowa jakość w reklamie
Storytelling jako nowa jakość w reklamie

„Storytelling” lub inaczej „marketing narracyjny” to sztuka używania opowieści do budowania relacji między ludźmi oraz kreowania wizerunku marki. Jest to metoda komunikowania się, która w możliwie najprzyjemniejszy lub najciekawszy sposób ma przekonać Klientów do podjęcia działania. Dobrze skonstruowana opowieść na pewno wyróżni naszą firmę na tle konkurencji. W jaki sposób zatem wdrożyć storytelling jako strategię promocji?

W czym pomoże Ci marketing automation?
W czym pomoże Ci marketing automation?

Marketing automation to relatywnie nowe narzędzie, ale z niezwykłym potencjałem. Jego głównym zadaniem jest lepsze zarządzanie obszarem sprzedaży i marketingu, co w efekcie przekłada się na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie zysków.

Kiedy i dlaczego niezbędny jest rebranding?
Kiedy i dlaczego niezbędny jest rebranding?

Więcej niż jedna trzecia firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziła rebranding, a co czwarta firma wciąż posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat — takie są wnioski z badania rynku przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX1. Dlaczego firmy decydują się na rebranding?

Emoji — emocje wyrażane obrazkiem
Emoji — emocje wyrażane obrazkiem

Rzec by można, że cofamy się w czasie. Dosłownie. Pismo obrazkowe wraca do łask, a my wcale się tego nie wstydzimy. Okazuje się, że ten sposób komunikacji jest zrozumiały dla większości narodów na świecie, a dodatkowo tworzenie treści jest znacznie szybsze. O czym mowa? Oczywiście o emoji.

Eyetracking w czytaniu e-maili
Eyetracking w czytaniu e-maili

Satysfakcjonujące efekty prowadzonych kampanii e-mail marketingowych nie są możliwe bez optymalizacji treści wysyłanych wiadomości. Kluczowym aspektem decydującym o powodzeniu naszej kampanii jest wzbudzenie zainteresowania odbiorcy. Pierwszy moment po otwarciu wiadomości decyduje o tym, czy zostanie przeczytana czy odrzucona. Zastanawiacie się czy istnieje doskonały, uniwersalny wzór maila, który na każdym etapie będzie atrakcyjny dla odbiorcy? O taki trudno, ale istnieje kilka zasad, których warto się trzymać konstruując maila.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.