Od marzenia do realizacji – wprowadzamy ofertę warsztatów strategicznych

Jak przerodzić genialny pomysł w sukces na rynku? Wiemy, że to długa i kręta droga, pełna czyhających z każdej strony niebezpieczeństw. Dlatego od dziś w naszym portfelu znajdziecie kompleksową ofertę warsztatów strategicznych. Przedstawiamy ją na nowej stronie: https://warsztaty.kreatik.pl/

Para idealna
Para idealna

Marka Levi’s jest znana na całym świecie. Jej spoty reklamowe również. Osadzone w czasie i miejscu opowiadają fragment z życia głównego bohatera, który w jeansach Levi’sa wygląda zjawiskowo. Dzięki temu, że marka istnieje na rynku od wielu lat, możemy na jej przykładzie prześledzić zmiany społeczne i kulturalne na przestrzeni ostatnich dekad.

OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.
OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.

OKR (ang. objectives and key results) to framework polegający na wyznaczeniu najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. O tym, czym są OKR-y i dlaczego warto na ich podstawie ustalać cele już pisaliśmy. Dzisiaj, rok po wdrożeniu projektu podzielimy się naszym doświadczeniem w pracy z tym frameworkiem.

Ponieważ jesteś tego warta
Ponieważ jesteś tego warta

Dobry slo­gan potrafi towa­rzy­szyć marce przez długie lata. Niestety, słaby też. Ten, o którym zaraz przeczytacie, jest nie tylko hasłem, ale też swoistym manifestem. I z pewnością fakt, że L’Oreal nie zmienił go od prawie 50 lat, jest dowodem na to, że jest tego wart.

Nowości na Instagramie
Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”
Recenzja książki „Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki”

Donald Miller prezes firmy Story Brand, autor książki i twórca metody w niej opisanej, twierdzi, że pomógł już tysiącom klientów sprecyzować przekaz marketingowy i tym samym zwiększyć sprzedaż ich produktów i usług. Jestem skłonna mu uwierzyć.

Akcja Interakcja!
Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Siła słów w budowaniu zaangażowania
Siła słów w budowaniu zaangażowania

Styczeń zasypał marketerów wieloma podsumowaniami z zeszłego roku. Jednym z alarmujących doniesień dla reklamodawców jest raport OnAudience.com, który pokazuje, że Polacy są na pierwszym miejscu w międzynarodowym rankingu popularności wtyczek blokujących reklamy.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.