Dobra zmiana?

Rebranding logotypów często budzi wiele kontrowersji i sprawia, że nagle każdy, bez względu na posiadaną wiedzę o projektowaniu graficznym, postanawia podzielić się opinią. Zmiany są jednak potrzebne. Marki muszą przecież podążać za duchem czasu. Czy to jednak zawsze się sprawdza?

Weryfikacja biznesowa chatbota przez Facebooka – jak przejść ją skutecznie?
Weryfikacja biznesowa chatbota przez Facebooka – jak przejść ją skutecznie?

Choć od dnia, w którym po raz pierwszy usłyszeliśmy o chatbotach, minęło już trochę czasu, dopiero w ostatnich miesiącach marki zaczynają masowo się do nich przekonywać. Chatboty znajdują zastosowanie w komunikacji z klientem między innymi przy obsłudze zgłoszeń czy konkursów, są także wykorzystywane jako narzędzie wzmacniające przekaz marki. Sami mieliśmy okazję stworzyć bota dla jednego z naszych klientów. A teraz stwierdziliśmy, że pora podzielić się tym, czego nauczyliśmy się o procesie integrowania własnego autorskiego bota z Facebookiem.

Kiedy hasło dodaje skrzydeł
Kiedy hasło dodaje skrzydeł

Są slogany, o których mówi się przez lata, nie zawsze jednak mówi się o nich dobrze. Red Bull wie o tym najlepiej. Hasło Doda Ci skrzydeł ma na swoim koncie wzloty i upadki.

Rozgrzewki – paliwo naszego mózgu, kreatywności i dobrej zabawy
Rozgrzewki – paliwo naszego mózgu, kreatywności i dobrej zabawy

Znasz sportowców, którzy przed zawodami się nie rozgrzewają? Raczej nie! Osoby uprawiające sport wiedzą, że rozgrzewka to ważny element przygotowania do właściwego działania. W Kreatiku rozgrzewką rozpoczynamy każdy nowy tydzień. Wyobraziłeś sobie orbitreki, hantle i sztangi w naszej salce konferencyjnej, a nas w leginsach i  plastikowych bidonach w dłoni? Zaskoczę Cię – żaden z tych przyrządów nie jest nam potrzebny, nie rozgrzewamy mięśni, ćwiczymy kreatywność, komunikację, współpracę zespołową, a przy tym wszystkim chcemy po prostu dobrze się bawić.

Para idealna
Para idealna

Marka Levi’s jest znana na całym świecie. Jej spoty reklamowe również. Osadzone w czasie i miejscu opowiadają fragment z życia głównego bohatera, który w jeansach Levi’sa wygląda zjawiskowo. Dzięki temu, że marka istnieje na rynku od wielu lat, możemy na jej przykładzie prześledzić zmiany społeczne i kulturalne na przestrzeni ostatnich dekad.

OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.
OKR-y – Zobacz jak to robimy! 4 kroki usprawniające proces.

OKR (ang. objectives and key results) to framework polegający na wyznaczeniu najważniejszych celów, a następnie dobraniu miar, które będą obiektywnymi wskaźnikami zbliżania się do nich. O tym, czym są OKR-y i dlaczego warto na ich podstawie ustalać cele już pisaliśmy. Dzisiaj, rok po wdrożeniu projektu podzielimy się naszym doświadczeniem w pracy z tym frameworkiem.

Ponieważ jesteś tego warta
Ponieważ jesteś tego warta

Dobry slo­gan potrafi towa­rzy­szyć marce przez długie lata. Niestety, słaby też. Ten, o którym zaraz przeczytacie, jest nie tylko hasłem, ale też swoistym manifestem. I z pewnością fakt, że L’Oreal nie zmienił go od prawie 50 lat, jest dowodem na to, że jest tego wart.

Nowości na Instagramie
Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.