Jak przeprowadzić kreatywną rozgrzewkę na dobry początek burzy mózgów?

Burza mózgów to bardzo proste narzędzie do generowania pomysłów, przy zachowaniu zasad ustalonych przez jej twórcę. Pozwala wygenerować nawet kilkadziesiąt pomysłów w krótkim czasie. Czasami zdarza się jednak, że pomysły nie chcą się pojawiać lub poziom energii uczestników spotkania drastycznie spadł. Albo po prostu jest poniedziałek rano. W takich sytuacjach potrzebna jest kreatywna rozgrzewka!

Jak przygotować efektywną sesję burzy mózgów w 6 krokach?
Jak przygotować efektywną sesję burzy mózgów w 6 krokach?

Chcąc przeprowadzić efektywną burzę mózgów, czyli taką, podczas której zostanie wygenerowanych jak najwięcej wartościowych pomysłów, potrzebujemy odpowiednio się przygotować. Zaoszczędzi to sporo czasu, a spotkanie nie będzie musiało przeciągać się na cały dzień.

Od marzenia do realizacji  – wprowadzamy ofertę warsztatów strategicznych
Od marzenia do realizacji – wprowadzamy ofertę warsztatów strategicznych

Jak przerodzić genialny pomysł w sukces na rynku? Wiemy, że to długa i kręta droga, pełna czyhających z każdej strony niebezpieczeństw. Dlatego od dziś w naszym portfelu znajdziecie kompleksową ofertę warsztatów strategicznych. Przedstawiamy ją na nowej stronie: https://warsztaty.kreatik.pl/

Wszystkie kolory Benettona
Wszystkie kolory Benettona

Benetton to kolorowy ptak na rynku odzieżowym. Marka, poruszając istotne społecznie problemy, komunikuje się za pomocą wyraźnego key visual i jest rozpoznawana od wielu lat. Nie zawsze jednak było tak kolorowo. 

Coś więcej niż slogan
Coś więcej niż slogan

Nie trzeba wyjaśniać, jaka firma stoi za hasłem Just do it. Slogan powstał w latach 80. i okazał się strzałem w dziesiątkę. Czy istnieje więc recepta na stworzenie claimu, który porwie tłumy?

2019 rokiem video! Tak, znowu
2019 rokiem video! Tak, znowu

Kiedy zaczęto ogłaszać epokę video w marketingu? Już nie pamiętam. Nie ma sensu dyskutować jednak z tym, że video nie jest jedynie chwilowym trendem. Co więcej, z każdym rokiem ten rodzaj treści zyskuje na znaczeniu. Jak więc tworzyć wartościowy content video, by służył zarówno twórcom, jak i odbiorcom?

Dobra zmiana?
Dobra zmiana?

Rebranding logotypów często budzi wiele kontrowersji i sprawia, że nagle każdy, bez względu na posiadaną wiedzę o projektowaniu graficznym, postanawia podzielić się opinią. Zmiany są jednak potrzebne. Marki muszą przecież podążać za duchem czasu. Czy to jednak zawsze się sprawdza?

Weryfikacja biznesowa chatbota przez Facebooka – jak przejść ją skutecznie?
Weryfikacja biznesowa chatbota przez Facebooka – jak przejść ją skutecznie?

Choć od dnia, w którym po raz pierwszy usłyszeliśmy o chatbotach, minęło już trochę czasu, dopiero w ostatnich miesiącach marki zaczynają masowo się do nich przekonywać. Chatboty znajdują zastosowanie w komunikacji z klientem między innymi przy obsłudze zgłoszeń czy konkursów, są także wykorzystywane jako narzędzie wzmacniające przekaz marki. Sami mieliśmy okazję stworzyć bota dla jednego z naszych klientów. A teraz stwierdziliśmy, że pora podzielić się tym, czego nauczyliśmy się o procesie integrowania własnego autorskiego bota z Facebookiem.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.