68,83% koszyków
w e-sklepach zostaje porzuconych

Dlaczego? Sprawdź, czy sam robisz to dobrze.

Korzyści

Dlaczego powinieneś przeprowadzić
Audyt UX u nas?

Dowiesz się, jakie błędy popełniasz

Pomożemy ci zidentyfikować i sklasyfikować potencjalne problemy i wskażemy najsłabsze punkty projektu, które mogą powodować straty finansowe.

Poznasz stan techniczny

Otrzymasz informację o tym, w jakim stanie technicznym jest Twój serwis oraz wskażemy ci potencjalne zagrożenia (m.in. zagrożenia systemowe witryny).

Otrzymasz kompleksowy raport

Po analizie sporządzimy czytelny raport, w którym wskażemy odpowiednie obszary optymalizacji i rekomendacje, a także aktualne trendy i dobre praktyki stosowane nie tylko przez bezpośrednią konkurencję. Jeśli chcesz zarabiać, musisz być na bieżąco.

Zadasz nam nurtujące pytania

Przeprowadzimy warsztat, podczas którego przedstawimy Ci najważniejsze wnioski z audytu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. A jak wiadomo – kto pyta, nie błądzi. 

Otrzymasz budżet zmian

Jeśli zdecydujesz się wdrożyć z nami zalecenia wskazane w audycie, przygotujemy szczegółowy budżet zmian oraz harmonogram prac.

Poprawisz wyniki

Dzieki wdrożeniu rekomendowanych zmian poprawisz swoją efektywność. W zaleźności od celu biznesowego –  zwiększysz konwersje, ruch na stronie, zmniejszysz liczbę odrzuconych koszyków, pozyskasz wartościowe leady.  

3 warianty audytów UX

Chcesz zwiększyć efektywność? Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet.

01.
WARIANT
PODSTAWOWY
Co zyskujesz

Przede wszystkim poznasz wszystkie błędy i problematyczne kwestie dotyczące strony, a następnie otrzymasz rekomedowane rozwiązania warte wdrożenia. Wszystko to zaprezentowane w czytelnym raporcie.

Co obejmuje audyt?
  • Holistyczny przegląd strony ilustrujący jej skuteczność dla różnych ścieżkach zakupowych oraz dostarczający materiał umożliwiający szersze zrozumienie sposobu funkcjonowania end-usera w przestrzeni strony.
  • Identyfikację obszarów blokujących potencjał biznesowy.
  • Listę rekomendowanych usprawnień, czyli jak zoptymalizować użyteczność i efektywność strony.
Co może podlegać audytowi?
  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne

Cena 7 500 PLN*
Czas realizacji 4-7 dni roboczych
* W tej cenie zbadamy 5 podstron/widoków. Potrzebujesz więcej? Napisz do nas.
Najczęściej wybierany
02.
WARIANT
ROZSZERZONY
Co zyskujesz

Uzyskasz holistyczną analizę twojej strony zawierającą pogłebione badania nad efektywnością twojego produktu digitalowego. Otrzymasz raport, którego wyniki wspólnie omówimy na warsztatach. 

Co obejmuje audyt?
  • Wariant podstawowy.
  • Szczegółowy kontekst rynkowy pozwalający na rewizję strategii budowania wyróżników marki.
  • Identyfikację słabych punktów lejka konwersji – wraz z rekomendacjami usprawnień.
  • Rekomendacje w obszarze budowania lojalności klienta – system lojalnościowy, zarządzanie danymi oraz zamówieniami.
Co może podlegać audytowi?
  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne

Cena 12 500 PLN*
Czas realizacji 1-2 tygodnie
* W tej cenie zbadamy 8 podstron/widoków Potrzebujesz więcej? Napisz do nas.
03.
WARIANT
dedykowany
Co zyskujesz?

Dopasujemy zakres audytu do twoich indywidualnych potrzeb. Otrzymasz szyty na miarę audyt UX opierający się o cykl życia twojego produktu digitalowego oraz potrzeby i problemy grupy odbiorców.

Co obejmuje audyt?
  • Stworzenie person/y oraz analiza efektywności strony pod kątem specyficznych potrzeb oraz zachowań użytkowników.
  • Zaprojektowanie rozwiązań UX/UI zorientowanych na potrzeby użytkownika oraz korzyści biznesowe.
  • Rekomendacje działań maksymalizującego całościowe doświadczenie konsumenta z marką (wykraczające również poza obszar strony).
Co może podlegać audytowi?
  • E-commerce
  • Witryny i serwisy internetowe
  • Aplikacje webowe i natywne

Cena: do ustalenia
Czas realizacji do ustalenia po dokładnym zdefiniowaniu zakresu
* Ostateczny koszt wariantu zależy od ilości i poziomu skomplikowania analizowanych widoków.

Umów się na darmową konsultację

  • Wciąż masz jakieś wątpliwości?
  • Potrzebujesz więcej szczegółów odnośnie naszej oferty?
  • Nie wiesz, który produkt bedzie dla Ciebie najlepszy?
Spotkaj się z nami i porozmawiajmy!

    Wciąż nie wiesz, który wariant wybrać?

    umów konsultację

    Audyt UX to świetny start na drodze do poprawy użyteczności Twojego produktu. Dzięki niemu zaczniesz sukcesywnie zarabiać na swoim biznesie.

    Twój projekt nie mieści się w żadnym pakiecie? Daj nam znać, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.

    umów konsultację

    Jak przebiega audyt UX w Kreatiku?

    Poznaj podstawowe etapy procesu.

    Audyt UX w Kreatiku

    Proces ten składa się z trzech etapów:

    Zanim rozpoczniemy audyt UX, spotkamy się z Tobą, aby uzyskać jak najwięcej informacji o produkcie oraz celach biznesowych. Będziemy chcieli poznać Twoje aktualne wyzwania, informację zwrotną od użytkowników czy, plany związane z produktem digitalowym.
    Zdobyte na spotkaniu informacje, pozwolą nam określić kierunek i zakres prac oraz skupić się na najważniejszych dla Ciebie kwestiach.

    Po spotkaniu debriefującym, zabierzemy się za przeprowadzenie audytu. Przeanalizujemy Twój produkt pod względem użyteczności i funkcjonalności. Indywidualnie dobrane metody i narzędzia pozwolą nam skrupulatnie przejść przez wszystkie ścieżki produktu w poszukiwaniu błędów i obszarów do poprawy.

    W ostatnim etapie dostarczymy Ci szczegółowy raport z wynikami audytu oraz rekomendacjami i ich priorytetyzacją. Omówimy go na spotakaniu warsztatowym, na którym rozwiejemy wszelkie wątpliwości i odpowiemy na nurtujące Cię pytania. Jeśli zdecydujesz się na wdrożenie zalecanych zmian z nami, dodatkowo przygotujemy szczegółowy budżet oraz harmonogram prac. Wreszcie będziesz mógł zarabiać jeszcze więcej!

    Przykłady naszych audytów UX

    Zobacz, jakie projekty już wykonaliśmy dla naszych klientów

    Zobacz nasze portfolio z audytami UX

    Poznaj projekty, dzięki którym pomogliśmy naszym klientom

    Poznaj opinie naszych klientów

    Zobacz, co mówią o nas klienci z którymi współpracujemy

    Orbico Group miało już drugi raz okazję współpracować z Kreatikiem podczas realizacji projektu dedykowanego na skalę międzynarodową. I w tym wypadku nas nie zawiedli. Mogliśmy liczyć na masę kreatywnych pomysłów, wykraczających poza standardowe działania angażujące pracowników.
    Martyna Morawiec
    Human Resources Coordinator, Orbico Group
    Agencja Kreatik to profesjonalne i nowatorskie spojrzenie na marketing. Powierzone projekty zawsze wykonane są z należytą starannością, kreatywnością, na najwyższym poziomie i zawsze na czas. Ponad to Agencja często sama wychodzi z inicjatywą i unikatowymi pomysłami. I co ważne – potrafi słuchać klienta… Zdecydowanie mogę polecić Kreatik i jej profesjonalny zespół!
    Justyna Mikołajczak
    Starszy Specjalista ds. Trade Marketingu, Żabka
    Największym atutem Kreatika jest zdolność zrozumienia biznesu Klienta i umiejętność pomocy w rozwoju.
    Maciej Hojszyk
    Dyrektor ds. Marketingu, Eurocash S.A.
    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy Kreatik! Oferują wysoką jakość swoich projektów projektowych i animacyjnych i zawsze dostarczają na czas, nawet pod dużą presją czasu! Szukaliśmy agencji kreatywnej zdolnej do dostarczania kreatywnych koncepcji i wielkich pomysłów od podstaw, a Kreatik zdecydowanie prezentuje tę mieszankę strategii, kreatywnej koncepcji i terminowej realizacji!
    Natalia Biel
    Vice Director of Marketing, GetResponse

    Przeczytaj naszego bloga

    Wskazówki, najnowsze trendy i ciekawostki ze świata digitalu przygotowane przez naszych ekspertów!

    Umów się na darmową konsultację

    • Wciąż masz jakieś wątpliwości?
    • Potrzebujesz więcej szczegółów odnośnie naszej oferty?
    • Nie wiesz, który produkt bedzie dla Ciebie najlepszy?
    Spotkaj się z nami i porozmawiajmy!

      Wyceń projekt
      en pl