68,83% koszyków
w e-sklepach zostaje porzuconych
Dlaczego? Sprawdź, czy sam robisz to dobrze.
Korzyści
Dlaczego powinieneś przeprowadzić
Audyt UX u nas?

Dowiesz się, jakie błędy popełniasz
Pomożemy ci zidentyfikować i sklasyfikować potencjalne problemy i wskażemy najsłabsze punkty projektu, które mogą powodować straty finansowe.

Poznasz stan techniczny
Otrzymasz informację o tym, w jakim stanie technicznym jest Twój serwis oraz wskażemy ci potencjalne zagrożenia (m.in. zagrożenia systemowe witryny).

Otrzymasz kompleksowy raport
Po analizie sporządzimy czytelny raport, w którym wskażemy odpowiednie obszary optymalizacji i rekomendacje, a także aktualne trendy i dobre praktyki stosowane nie tylko przez bezpośrednią konkurencję. Jeśli chcesz zarabiać, musisz być na bieżąco.

Zadasz nam nurtujące pytania
Przeprowadzimy warsztat, podczas którego przedstawimy Ci najważniejsze wnioski z audytu oraz odpowiemy na wszystkie pytania. A jak wiadomo – kto pyta, nie błądzi.

Otrzymasz budżet zmian
Jeśli zdecydujesz się wdrożyć z nami zalecenia wskazane w audycie, przygotujemy szczegółowy budżet zmian oraz harmonogram prac.

Poprawisz wyniki
Dzieki wdrożeniu rekomendowanych zmian poprawisz swoją efektywność. W zaleźności od celu biznesowego – zwiększysz konwersje, ruch na stronie, zmniejszysz liczbę odrzuconych koszyków, pozyskasz wartościowe leady.
3 warianty audytów UX
Chcesz zwiększyć efektywność? Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet.
PODSTAWOWY
Co zyskujesz
Przede wszystkim poznasz wszystkie błędy i problematyczne kwestie dotyczące strony, a następnie otrzymasz rekomedowane rozwiązania warte wdrożenia. Wszystko to zaprezentowane w czytelnym raporcie.
Co obejmuje audyt?
- Holistyczny przegląd strony ilustrujący jej skuteczność dla różnych ścieżkach zakupowych oraz dostarczający materiał umożliwiający szersze zrozumienie sposobu funkcjonowania end-usera w przestrzeni strony.
- Identyfikację obszarów blokujących potencjał biznesowy.
- Listę rekomendowanych usprawnień, czyli jak zoptymalizować użyteczność i efektywność strony.
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
ROZSZERZONY
Co zyskujesz
Uzyskasz holistyczną analizę twojej strony zawierającą pogłebione badania nad efektywnością twojego produktu digitalowego. Otrzymasz raport, którego wyniki wspólnie omówimy na warsztatach.
Co obejmuje audyt?
- Wariant podstawowy.
- Szczegółowy kontekst rynkowy pozwalający na rewizję strategii budowania wyróżników marki.
- Identyfikację słabych punktów lejka konwersji – wraz z rekomendacjami usprawnień.
- Rekomendacje w obszarze budowania lojalności klienta – system lojalnościowy, zarządzanie danymi oraz zamówieniami.
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
dedykowany
Co zyskujesz?
Dopasujemy zakres audytu do twoich indywidualnych potrzeb. Otrzymasz szyty na miarę audyt UX opierający się o cykl życia twojego produktu digitalowego oraz potrzeby i problemy grupy odbiorców.
Co obejmuje audyt?
- Stworzenie person/y oraz analiza efektywności strony pod kątem specyficznych potrzeb oraz zachowań użytkowników.
- Zaprojektowanie rozwiązań UX/UI zorientowanych na potrzeby użytkownika oraz korzyści biznesowe.
- Rekomendacje działań maksymalizującego całościowe doświadczenie konsumenta z marką (wykraczające również poza obszar strony).
Co może podlegać audytowi?
- E-commerce
- Witryny i serwisy internetowe
- Aplikacje webowe i natywne
Jak przebiega audyt UX w Kreatiku?
Poznaj podstawowe etapy procesu.
Audyt UX w Kreatiku
Zanim rozpoczniemy audyt UX, spotkamy się z Tobą, aby uzyskać jak najwięcej informacji o produkcie oraz celach biznesowych. Będziemy chcieli poznać Twoje aktualne wyzwania, informację zwrotną od użytkowników czy, plany związane z produktem digitalowym.
Zdobyte na spotkaniu informacje, pozwolą nam określić kierunek i zakres prac oraz skupić się na najważniejszych dla Ciebie kwestiach.
Po spotkaniu debriefującym, zabierzemy się za przeprowadzenie audytu. Przeanalizujemy Twój produkt pod względem użyteczności i funkcjonalności. Indywidualnie dobrane metody i narzędzia pozwolą nam skrupulatnie przejść przez wszystkie ścieżki produktu w poszukiwaniu błędów i obszarów do poprawy.
W ostatnim etapie dostarczymy Ci szczegółowy raport z wynikami audytu oraz rekomendacjami i ich priorytetyzacją. Omówimy go na spotakaniu warsztatowym, na którym rozwiejemy wszelkie wątpliwości i odpowiemy na nurtujące Cię pytania. Jeśli zdecydujesz się na wdrożenie zalecanych zmian z nami, dodatkowo przygotujemy szczegółowy budżet oraz harmonogram prac. Wreszcie będziesz mógł zarabiać jeszcze więcej!
Przykłady naszych audytów UX
Zobacz, jakie projekty już wykonaliśmy dla naszych klientów


Zobacz nasze portfolio z audytami UX
Poznaj projekty, dzięki którym pomogliśmy naszym klientom
Poznaj opinie naszych klientów
Zobacz, co mówią o nas klienci z którymi współpracujemy
Przeczytaj naszego bloga
Wskazówki, najnowsze trendy i ciekawostki ze świata digitalu przygotowane przez naszych ekspertów!
Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]
Robiąc zakupy czy poruszając się po rozbudowanej stronie nie jest trudno pogrążyć się w chosie kategorii i podstron, a jak wiemy: użytkownik zgubiony to użytkownik stracony! Dziś wytłumaczymy, jak w prosty sposób wskazać użytkownikowi jego aktualne miejsce na stronie i […]
Po zaplanowaniu strategii dla Twojego sklepu, nadchodzi moment wdrożenia pomysłów i budowania e-sklepu. Na tym etapie trzeba podjąć kilka bardzo istotnych decyzji – od wyboru odpowiedniej platformy e-commerce po sposób prezentowania produktów. Nieprawidłowe podejście do wielu czynników może skutkować niską […]
Umów się na darmową konsultację
- Wciąż masz jakieś wątpliwości?
- Potrzebujesz więcej szczegółów odnośnie naszej oferty?
- Nie wiesz, który produkt bedzie dla Ciebie najlepszy?