Animacje

Tworzymy animacje 2D w zależności od potrzeb klienta. Zazwyczaj są to video explainery i krótkie animacje na social media. Działamy w oparciu o przygotowany wcześniej storyboard, który pozwala na przedstawienie koncepcji jeszcze przed rozpoczęciem animowania.

kreatywny pomysł
scenariusz
ilustracje i animacje
podkład głosowy i dobór muzyki

… w jakim celu robimy animacje?

Animacja może mieć wiele zastosowań. To świetne narzędzie dla firm sprzedających usługi lub produkty, których działanie nie jest oczywiste i wymaga wyjaśnienia. Animacja pozwala przekazać istotę rzeczy abstrakcyjnych lub tych, które są na wyższym poziomie złożoności niż standardowe usługi. Wprowadzenie na rynek nowej marki lub usługi to najczęstsza sytuacja, gdy tworzymy video explainer. Tworzymy również animacje na potrzeby kampanii performance w takich kanałach jak Facebook, Instagram czy Youtube.


… dla kogo?
Start-up’y
Firmy, które dopiero wchodzą na rynek.
Przedsiębiorstwa
Firmy, które zaczynają wdrażać nowy projekt lub strategię.
Marki w mediach społecznościowych
Klienci, których marki są aktywne w mediach społecznościowych i chcą zwiększyć swój zasięg i zaangażowanie dzięki formatom video.

… jak długo?

Czas tworzenia animacji zależy od jej długości i złożoności. Zwykle robimy animacje trwające około 1,5 minuty w ciągu 4-5 tygodni.

Proces rozpoczynamy od stworzenia storyboardu. Na podstawie briefu i benchmarków tworzymy opisy animacji scena po scenie. Następnie na ich podstawie tworzymy statyczne ilustracje. Po akceptacji klienta przechodzimy do ich animowania i nagrywania głosu lektora oraz doboru podkładu muzycznego.


… jakich narzędzi używamy?
Moodboard
Pracę zaczynamy od sesji inspiracyjnej. Zazwyczaj korzystamy z platform takich jak Behance, Dribbble czy Pinterest. Na podstawie benchmarków przygotowujemy moodboard animacji, aby pokazać klientowi look and feel zaproponowanej koncepcji.
Storyboard
Przed wykonaniem animacji przygotowujemy storyboard, który zawiera opis każdej sceny oraz statyczne ilustracje, które następnie zostaną zanimowane.
programy
Do przygotowania ilustracji statycznych zazwyczaj korzystamy z Adobe Illustrator i Adobe Photoshop. Animacje natomiast tworzymy zazwyczaj w Adobe After Effects.

… co
zyskujesz?
  • efektywny format, który można wykorzystać w wielu kanałach
  • zaprezentowanie Twojej usługi, produktu lub pomysłu w interesujący i czytelny sposób
  • format, który angażuje odbiorców

… na koniec …

Animacje 2D to świetne narzędzie do promocji marki. Pozwalają w przejrzysty sposób przekazać złożone procesy. Ich zaletą jest również niższy koszt produkcji niż w przypadku video, w którym występują aktorzy. Ponadto animacje potrafią skutecznie angażować odbiorców i od dawna cieszą się  popularnością wśród użytkowników mediów społecznościowych. Dzięki animacji jesteśmy w stanie zilustrować każdy pomysł. Nic nas nie ogranicza.

Inne projekty z kategorii content&growth:

Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt

Współpraca z Kreatikiem opierała się na zaangażowaniu i głębokim zrozumieniu potrzeb klienta. Sprawna komunikacja, profesjonalizm i wspólne znajdowanie rozwiązań – to najlepsze podsumowanie pracy nad naszym projektem. Bardzo rekomenduję.
Dominika Jeżowska
Eurocash Dystrybucja

Dzielimy się wiedzą na temat rozwoju

Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Masz dla nas wyzwanie?
Piotr Pawłowski
New Business Sales Manager
+48 531 267 965 piotr.pawlowski@kreatik.pl
Wyceń projekt
en pl