Animacje
Tworzymy animacje 2D w zależności od potrzeb klienta. Zazwyczaj są to video explainery i krótkie animacje na social media. Działamy w oparciu o przygotowany wcześniej storyboard, który pozwala na przedstawienie koncepcji jeszcze przed rozpoczęciem animowania.
Animacja może mieć wiele zastosowań. To świetne narzędzie dla firm sprzedających usługi lub produkty, których działanie nie jest oczywiste i wymaga wyjaśnienia. Animacja pozwala przekazać istotę rzeczy abstrakcyjnych lub tych, które są na wyższym poziomie złożoności niż standardowe usługi. Wprowadzenie na rynek nowej marki lub usługi to najczęstsza sytuacja, gdy tworzymy video explainer. Tworzymy również animacje na potrzeby kampanii performance w takich kanałach jak Facebook, Instagram czy Youtube.
Czas tworzenia animacji zależy od jej długości i złożoności. Zwykle robimy animacje trwające około 1,5 minuty w ciągu 4-5 tygodni.
Proces rozpoczynamy od stworzenia storyboardu. Na podstawie briefu i benchmarków tworzymy opisy animacji scena po scenie. Następnie na ich podstawie tworzymy statyczne ilustracje. Po akceptacji klienta przechodzimy do ich animowania i nagrywania głosu lektora oraz doboru podkładu muzycznego.
zyskujesz?
- efektywny format, który można wykorzystać w wielu kanałach
- zaprezentowanie Twojej usługi, produktu lub pomysłu w interesujący i czytelny sposób
- format, który angażuje odbiorców
Animacje 2D to świetne narzędzie do promocji marki. Pozwalają w przejrzysty sposób przekazać złożone procesy. Ich zaletą jest również niższy koszt produkcji niż w przypadku video, w którym występują aktorzy. Ponadto animacje potrafią skutecznie angażować odbiorców i od dawna cieszą się popularnością wśród użytkowników mediów społecznościowych. Dzięki animacji jesteśmy w stanie zilustrować każdy pomysł. Nic nas nie ogranicza.
Inne projekty z kategorii content&growth:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat rozwoju
Prawie 70% użytkowników e-commerce porzuca koszyki przed finalizacją zakupu. To dużo! Przyjrzyjmy się bliżej temu zjawisku i dowiedzmy się, jak sprawić, by kupujący wracali i finalizowali swoje zamówienia w sklepie, co skutecznie obniży wskaźnik porzuconych koszyków. Dlaczego klienci porzucają koszyki? […]
Robiąc zakupy czy poruszając się po rozbudowanej stronie nie jest trudno pogrążyć się w chosie kategorii i podstron, a jak wiemy: użytkownik zgubiony to użytkownik stracony! Dziś wytłumaczymy, jak w prosty sposób wskazać użytkownikowi jego aktualne miejsce na stronie i […]
Po zaplanowaniu strategii dla Twojego sklepu, nadchodzi moment wdrożenia pomysłów i budowania e-sklepu. Na tym etapie trzeba podjąć kilka bardzo istotnych decyzji – od wyboru odpowiedniej platformy e-commerce po sposób prezentowania produktów. Nieprawidłowe podejście do wielu czynników może skutkować niską […]

