Analiza trendów
Analizujemy dane z różnych branż, aby zidentyfikować kluczowe trendy wzbogacające oprogramowanie o innowacyjne rozwiązania.
Analizę trendów możemy przeprowadzić na wielu etapach tworzenia produktu i jest ona niezbędna jeśli chcemy, aby produkt był dopasowany do potrzeb rynków i przewidzieć jego szanse na sukces i rozwój. Analizę trendów wykonamy na etapie tworzenia nowego produktu, ale także wtedy, gdy chcemy wprowadzić zmiany w istniejącym juz produkcie. Analiza trendów jest niezbędna, gdy chcemy wejść na inny, nowy rynek – dzięki niej jesteśmy w stanie uniknąć nieudanych inwestycji, ponieważ pozwala ona identyfikować przestrzeń dla innowacji, która wyróżni nas na tle konkurencji.
W zależności od celu analizy wybieramy działania, które pozwolą nam pozyskać kluczowe informacje. Na podstawie zebranych danych przygotujemy raport z rekomendacjami i wnioskami na temat istotnych trendów.
Analiza trendu może zająć około 2-4 tygodni.
zyskujesz?
- dowiesz się jakie są kluczowe trendy w branży
- dowiesz się jakie rozwiązania oferuje konkurencja
- zyskasz materiał dzięki któremu stworzysz zarabiające oprogramowanie, z którego użytkownicy będą chcieli korzystać
- dowiesz się jakie formy innowacji cenią Twoi użytkownicy
Inne projekty z kategorii strategia:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]
Coraz częściej na portalach marketingowych można się spotkać z opinią, że współpraca z influencerami przestaje być korzystnym rozwiązaniem dla marek. Problem nie tkwi jednak w samej formie reklamy, a jej jakości. Obecnie mamy do czynienia z coraz bardziej świadomym, a […]

