Analiza trendów
Analizujemy dane z różnych branż, aby zidentyfikować kluczowe trendy wzbogacające oprogramowanie o innowacyjne rozwiązania.
Analizę trendów możemy przeprowadzić na wielu etapach tworzenia produktu i jest ona niezbędna jeśli chcemy, aby produkt był dopasowany do potrzeb rynków i przewidzieć jego szanse na sukces i rozwój. Analizę trendów wykonamy na etapie tworzenia nowego produktu, ale także wtedy, gdy chcemy wprowadzić zmiany w istniejącym juz produkcie. Analiza trendów jest niezbędna, gdy chcemy wejść na inny, nowy rynek – dzięki niej jesteśmy w stanie uniknąć nieudanych inwestycji, ponieważ pozwala ona identyfikować przestrzeń dla innowacji, która wyróżni nas na tle konkurencji.
W zależności od celu analizy wybieramy działania, które pozwolą nam pozyskać kluczowe informacje. Na podstawie zebranych danych przygotujemy raport z rekomendacjami i wnioskami na temat istotnych trendów.
Analiza trendu może zająć około 2-4 tygodni.
zyskujesz?
- dowiesz się jakie są kluczowe trendy w branży
- dowiesz się jakie rozwiązania oferuje konkurencja
- zyskasz materiał dzięki któremu stworzysz zarabiające oprogramowanie, z którego użytkownicy będą chcieli korzystać
- dowiesz się jakie formy innowacji cenią Twoi użytkownicy
Inne projekty z kategorii strategia:
Dzielimy się wiedzą na temat strategii

