Analiza trendów
Analizujemy dane z różnych branż, aby zidentyfikować kluczowe trendy wzbogacające oprogramowanie o innowacyjne rozwiązania.
Analizę trendów możemy przeprowadzić na wielu etapach tworzenia produktu i jest ona niezbędna jeśli chcemy, aby produkt był dopasowany do potrzeb rynków i przewidzieć jego szanse na sukces i rozwój. Analizę trendów wykonamy na etapie tworzenia nowego produktu, ale także wtedy, gdy chcemy wprowadzić zmiany w istniejącym juz produkcie. Analiza trendów jest niezbędna, gdy chcemy wejść na inny, nowy rynek – dzięki niej jesteśmy w stanie uniknąć nieudanych inwestycji, ponieważ pozwala ona identyfikować przestrzeń dla innowacji, która wyróżni nas na tle konkurencji.
W zależności od celu analizy wybieramy działania, które pozwolą nam pozyskać kluczowe informacje. Na podstawie zebranych danych przygotujemy raport z rekomendacjami i wnioskami na temat istotnych trendów.
Analiza trendu może zająć około 2-4 tygodni.
zyskujesz?
- dowiesz się jakie są kluczowe trendy w branży
- dowiesz się jakie rozwiązania oferuje konkurencja
- zyskasz materiał dzięki któremu stworzysz zarabiające oprogramowanie, z którego użytkownicy będą chcieli korzystać
- dowiesz się jakie formy innowacji cenią Twoi użytkownicy
Inne projekty z kategorii strategia:
Masz dla nas wyzwanie? Napisz:
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Wyceń projekt
Dzielimy się wiedzą na temat strategii
Sekret skutecznej edukacji online nie tkwi wyłącznie w merytorycznym opracowaniu materiałów. Aby uprzyjemnić naukę, pomóc w zapamiętywaniu nowych pojęć, przyspieszyć zdobycie wiedzy, szkolenia e-learningowe trzeba dobrze zaprojektować. Oto, jak do tego podejść. Dzisiaj obserwujemy zatrzęsienie szkoleń online, a jednocześnie rosnące […]
Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]
Rozmawiamy z Piotrem Buckim – autorytetem w dziedzinie komunikacji – o tym, dlaczego czasem warto jechać PKS-em zamiast taksówką i co łączy Annę Kareninę z marketingiem. Szczegóły w wywiadzie. Będziemy dzisiaj rozmawiać o marketingu, nowych technologiach i strategiach. Myślę, że […]

