AMP4Email – co nowego?

Już jakiś czas temu napisaliśmy tekst o AMP (accelerated mobile pages) for Gmail. Ten tajemniczy skrót choć brzmi skomplikowanie, oznacza po prostu dynamiczne wiadomości e-mail. Niedawno nastąpiła pewna istotna zmiana i to przede wszystkim z punktu widzenia odbiorców.

Od początku

Wiadomości mail w formie AMP4Email można wyobrazić sobie jako stronę internetową, którą można przeglądać już w skrzynce odbiorczej. Branża od lat narzeka, że technologicznie maile zatrzymały się dawno temu, podczas gdy w innych kanałach ciężko nadążyć za postępem technologicznym. AMP4Email to rozwiązanie tego problemu i możliwość wyróżnienia się wśród konkurencji.

Nie ma czasu do stracenia!


W tym szczególnym czasie, kiedy wiele firm przechodzi z offline do online, sprytne digitalowe rozwiązania są jeszcze cenniejsze. Dzięki tej technologii możemy już w środowisku poczty dostarczyć użytkownikom wszystkie informacje (np. notowania z giełdy w czasie rzeczywistym czy możliwość zakupu bez przechodzenia na zewnętrzne strony). Dlaczego to takie ważne? Interakcja tu i teraz to sposób by przyciągnąć internautów, którzy nie tylko coraz szybciej żyją, ale też konsumują internet. Jeśli zdobyliśmy ich uwagę na choćby sekundę, szkoda byłoby ją stracić.

Co nowego?


AMP4Email to technologia rozwijana w trybie open source, dzięki czemu programiści mogą, kiedy tylko chcą, wprowadzać w niej modyfikacje i udoskonalenia. Od niedawna maile te wspierane są przez aplikacje mobilne Gmaila na iOS! Już wcześniej wspierana była aplikacja androidowa, a od 28 kwietnia w pełni wspierane jest również wyświetlanie wiadomości w aplikacji na iOS.

18.05.2020

Dawid Bartodziej

Zobacz także
Eyetracking w czytaniu e-maili

Satysfakcjonujące efekty prowadzonych kampanii e-mail marketingowych nie są możliwe bez optymalizacji treści wysyłanych wiadomości. Kluczowym aspektem decydującym o powodzeniu naszej kampanii jest wzbudzenie zainteresowania odbiorcy. Pierwszy moment po otwarciu wiadomości decyduje o tym, czy zostanie przeczytana czy odrzucona. Zastanawiacie się […]

Czytaj
Kreatik talks – Antoni Leśniewski o psychologii w UX

W tym miesiącu na Wasze pytania dotyczące projektowania UX odpowiedział Antek – UX Team Leader. Chcecie poznać największe błędy w projektowaniu e-commerce, błędy poznawcze i psychologię w UX? To wszystko znajdziecie w poniższym tekście! Dlaczego UX i psychologia są nierozłączne? […]

Czytaj
Kreatik talks- Marek Nadra o tym, jak wdrażać innowacje w dużej organizacji.

Tym razem rozmawiamy z Markiem Nadrą, Business Solution Managerem w Danone, który zdradził, co robi w Monachium, kim są Innovation Champions oraz dlaczego zamówienie Margherity nie zawsze jest takie proste. Jesteś Business Solution Managerem w Danone, gdzie pracujesz jako wewnętrzny […]

Czytaj
Wyceń projekt
en pl