2019 rokiem video! Tak, znowu

Kiedy zaczęto ogłaszać epokę video w marketingu? Już nie pamiętam. Nie ma sensu dyskutować jednak z tym, że video nie jest jedynie chwilowym trendem. Co więcej, z każdym rokiem ten rodzaj treści zyskuje na znaczeniu. Jak więc tworzyć wartościowy content video, by służył zarówno twórcom, jak i odbiorcom?

Ponieważ jesteś tego warta
Ponieważ jesteś tego warta

Dobry slo­gan potrafi towa­rzy­szyć marce przez długie lata. Niestety, słaby też. Ten, o którym zaraz przeczytacie, jest nie tylko hasłem, ale też swoistym manifestem. I z pewnością fakt, że L’Oreal nie zmienił go od prawie 50 lat, jest dowodem na to, że jest tego wart.

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.