Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Akcja Interakcja!
Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Siła słów w budowaniu zaangażowania
Siła słów w budowaniu zaangażowania

Styczeń zasypał marketerów wieloma podsumowaniami z zeszłego roku. Jednym z alarmujących doniesień dla reklamodawców jest raport OnAudience.com, który pokazuje, że Polacy są na pierwszym miejscu w międzynarodowym rankingu popularności wtyczek blokujących reklamy.

Video najbardziej angażującym formatem
Video najbardziej angażującym formatem

Badanie przeprowadzone przez BuzzSumo na podstawie 777 mln postów na Facebooku (!) wskazuje, że najbardziej angażującym formatem jest video, generuje aż o 59% więcej zaangażowania niż inne typy postów. Jak zatem korzystać z video w komunikacji, aby przyniosło obiecywane rezultaty?

Chatbot – must have 2019!
Chatbot – must have 2019!

Już dziś na Facebooku funkcjonuje ponad 300 tysięcy aktywnych chatbotów. Firma analityczno-badawcza Gartner przewiduje, że w 2020 roku będą one stanowiły aż 85% interakcji marek z klientami. To jasny sygnał dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z chatbota, aby jak najszybciej wdrożyć to rozwiązanie na swoim fanpage’u. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.

98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?
98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

Z raportu Streetbees „Repozycjonowanie: nowa walka o uwagę publiczności” wynika, że już prawie nikt nie ma zaufania do Facebooka. Co to oznacza dla marek? Jeszcze więcej pracy, niestety.

Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi
Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi

Prowadzenie portali społecznościowych to prawdziwy multitasking. Jednoczesne uwzględnienie obowiązujących trendów, nadchodzących świąt, wykorzystanie potencjału RTM, kierowanie się zaleceniami klienta, utrzymanie wysokiego wskaźnika odpowiedzi… i do tego wykazanie się kreatywnością! Mission impossible?

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.