Jak przeprowadzić kreatywną rozgrzewkę na dobry początek burzy mózgów?

Burza mózgów to bardzo proste narzędzie do generowania pomysłów, przy zachowaniu zasad ustalonych przez jej twórcę. Pozwala wygenerować nawet kilkadziesiąt pomysłów w krótkim czasie. Czasami zdarza się jednak, że pomysły nie chcą się pojawiać lub poziom energii uczestników spotkania drastycznie spadł. Albo po prostu jest poniedziałek rano. W takich sytuacjach potrzebna jest kreatywna rozgrzewka!

Jak przygotować efektywną sesję burzy mózgów w 6 krokach?
Jak przygotować efektywną sesję burzy mózgów w 6 krokach?

Chcąc przeprowadzić efektywną burzę mózgów, czyli taką, podczas której zostanie wygenerowanych jak najwięcej wartościowych pomysłów, potrzebujemy odpowiednio się przygotować. Zaoszczędzi to sporo czasu, a spotkanie nie będzie musiało przeciągać się na cały dzień.

Od marzenia do realizacji  – wprowadzamy ofertę warsztatów strategicznych
Od marzenia do realizacji – wprowadzamy ofertę warsztatów strategicznych

Jak przerodzić genialny pomysł w sukces na rynku? Wiemy, że to długa i kręta droga, pełna czyhających z każdej strony niebezpieczeństw. Dlatego od dziś w naszym portfelu znajdziecie kompleksową ofertę warsztatów strategicznych. Przedstawiamy ją na nowej stronie: https://warsztaty.kreatik.pl/

Nowości na Instagramie
Nowości na Instagramie

Kto jeszcze nie korzysta z Instagrama ten gapa, bo to świetne narzędzie do promowania produktów i usług! Na zlecenie Facebook IQ powstało badanie, którego wyniki pokazał, że aż 83% użytkowników deklaruje, że aplikacja pozwala im odkrywać nowe produkty lub usługi.

Akcja Interakcja!
Akcja Interakcja!

Czas podsumowań zeszłego roku mamy już chyba za sobą. Teraz pora na prognozy. Firma Venngage przedstawiła wyniki raportu w infografice, która wskazuje na co w nadchodzącym roku będą zwracali uwagę użytkownicy, zwłaszcza jeśli chodzi o strony internetowe.

Siła słów w budowaniu zaangażowania
Siła słów w budowaniu zaangażowania

Styczeń zasypał marketerów wieloma podsumowaniami z zeszłego roku. Jednym z alarmujących doniesień dla reklamodawców jest raport OnAudience.com, który pokazuje, że Polacy są na pierwszym miejscu w międzynarodowym rankingu popularności wtyczek blokujących reklamy.

Video najbardziej angażującym formatem
Video najbardziej angażującym formatem

Badanie przeprowadzone przez BuzzSumo na podstawie 777 mln postów na Facebooku (!) wskazuje, że najbardziej angażującym formatem jest video, generuje aż o 59% więcej zaangażowania niż inne typy postów. Jak zatem korzystać z video w komunikacji, aby przyniosło obiecywane rezultaty?

masz dla nas wyzwanie?

Dostosowujemy rozwiązania do budżetu i celów. Porozmawiajmy już teraz o Twoim projekcie!

Twoje dane są z nami bezpieczne! Kreatik jest administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych. Będą one przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz pytania, wątpliwości - pisz: rodo@kreatik.pl. Dzielimy się informacjami, w naszej Polityce Prywatności znajdziesz szczegóły dotyczące procesu przetwarzania Twoich danych.

kontakt dla Klientów

Mateusz Iwiński

New Business Manager

+48 506 688 553

lubimy ciasteczka!

Aby zapewnić prawidłowe działanie systemu, korzystamy z plików cookies, zgodnie z naszą Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.