80% Polaków celowo wstrzymuje się z zakupem do czasu rozpoczęcia promocji

80% Polaków celowo wstrzymuje się z zakupem do czasu rozpoczęcia promocji

Tak wskazują dane zebrane w badaniu przeprowadzonym przez KPMG.

Chatbot – must have 2019!
Chatbot – must have 2019!

Już dziś na Facebooku funkcjonuje ponad 300 tysięcy aktywnych chatbotów. Firma analityczno-badawcza Gartner przewiduje, że w 2020 roku będą one stanowiły aż 85% interakcji marek z klientami. To jasny sygnał dla tych, którzy jeszcze nie korzystają z chatbota, aby jak najszybciej wdrożyć to rozwiązanie na swoim fanpage’u. Poniżej podpowiadamy jak to zrobić.

98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?
98% użytkowników nie ufa Facebookowi. I co?

Z raportu Streetbees „Repozycjonowanie: nowa walka o uwagę publiczności” wynika, że już prawie nikt nie ma zaufania do Facebooka. Co to oznacza dla marek? Jeszcze więcej pracy, niestety.

Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi
Niezbędnik Social Media Managera – lista najlepszych narzędzi

Prowadzenie portali społecznościowych to prawdziwy multitasking. Jednoczesne uwzględnienie obowiązujących trendów, nadchodzących świąt, wykorzystanie potencjału RTM, kierowanie się zaleceniami klienta, utrzymanie wysokiego wskaźnika odpowiedzi… i do tego wykazanie się kreatywnością! Mission impossible?

Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy
Outdoor jako najbardziej przyciągająca forma reklamy

Badania firmy IRCenter wykazały, że z Internetu korzysta już 30 mln Polaków. Nie oznacza to jednak, że przekaz reklamowy powinien skupiać się wyłącznie na tym kanale dotarcia. Wręcz przeciwnie! Dużym zaskoczeniem było wskazanie przez respondentów formatów outdorowych jako najbardziej przykuwających uwagę.

Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?
Zakazana reklama. Jak reklamować alkohol zgodnie z prawem?

Zgodnie z polskim prawem promocja i reklama alkoholi jest zakazana. Mówi o tym Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Jak to zatem możliwe, że niemal z każdej strony zalewają nas reklamy napojów alkoholowych?  

Storytelling jako nowa jakość w reklamie
Storytelling jako nowa jakość w reklamie

„Storytelling” lub inaczej „marketing narracyjny” to sztuka używania opowieści do budowania relacji między ludźmi oraz kreowania wizerunku marki. Jest to metoda komunikowania się, która w możliwie najprzyjemniejszy lub najciekawszy sposób ma przekonać Klientów do podjęcia działania. Dobrze skonstruowana opowieść na pewno wyróżni naszą firmę na tle konkurencji. W jaki sposób zatem wdrożyć storytelling jako strategię promocji?

W czym pomoże Ci marketing automation?
W czym pomoże Ci marketing automation?

Marketing automation to relatywnie nowe narzędzie, ale z niezwykłym potencjałem. Jego głównym zadaniem jest lepsze zarządzanie obszarem sprzedaży i marketingu, co w efekcie przekłada się na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie zysków.

ta strona używa plików cookies