Recenzujemy książkę „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną”

Pod koniec drugiej dekady XXI wieku dowcipy o nadchodzącym roku mobile mamy już na szczęście za sobą. Wszyscy zdążyli się przyzwyczaić, że żyjemy w świecie, w którym większość ruchu w Internecie generowana jest z urządzeń mobilnych. Nic zatem dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawiają się pozycje mówiące o działaniach mobile skierowane do coraz szerszej grupy użytkowników.

 

Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał
Jak być produktywnym i nie umrzeć na zawał

Produktywność jest jednym z ulubionych fetyszy gospodarki opartej na technologii. W zależności od tego, kogo postanowisz słuchać, stanowić ona może tak podstawę rozwoju, jak i przyczynę naszego upadku. Jako popularny buzzword doczekała się rzecz jasna licznych interpretacji, a content marketerzy na całym świecie w poszukiwaniu pomysłu na dobrze klikający się tekst doprowadzili do całkowitego rozmycia znaczenia tego pojęcia

Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach
Jak raz na zawsze zorganizować skrzynkę mailową — w mniej niż 555 słowach

Strzelam, że słyszałeś o Inbox Zero. Co więcej — uważasz to za całkiem dobry pomysł i z pewnością wprowadziłbyś go w życie, gdyby nie to, że masz już wystarczająco dużo prawdziwej pracy i nie starcza ci już czasu na zabawę w organizację maili. Prawda?

ta strona używa plików cookies