EN PL

Identyfikacja wizualna – Sommerrey & Partners

Nowoczesne podejście do konserwatywnej branży prawniczej.

Sommerrey & Partners

Kancelaria radców prawnych z Poznania, posiadająca także biuro w Warszawie. Istnieje na rynku od 2010 roku i obsługuje głównie przedsiębiorców. Firma stawia na połączenie nowoczesności z profesjonalizmem. Misją kancelarii jest stanie się zaufanym doradcą w ogólnie pojętym aspekcie biznesowym – zarówno w kwestiach prawnych, jak i strategicznych.

Dynamiczny rozwój i chęć zmiany postrzegania na rynku doprowadziły do sytuacji, kiedy, kancelaria potrzebowała odświeżenia wizerunku, zmiany identyfikacji wizualnej w taki sposób, by oddawała jej aktualny charakter.

Wtedy do akcji wkroczyliśmy my. Wyzwanie było całkiem duże. Musieliśmy zaprojektować wizerunek marki w zasadzie od początku. Poprzednie logo i strona internetowa miały styl wprost kojarzący się z prawnikami.

Zadanie

Naszym celem było osiągnąć wizerunek nowoczesnego, dynamicznego przedsiębiorstwa. Te cechy wzięliśmy na warsztat i przygotowaliśmy całą identyfikację wizualną Sommerrey & Partners. Najpierw opracowaliśmy koncepcję marki i wyselekcjonowaliśmy jej kluczowe wartości. Następnie przystąpiliśmy do realizacji projektu.

Począwszy od logotypu, poprzez materiały drukowane, wizytówki, bannery, na responsywnej stronie internetowej kończąc – opracowaliśmy wszystkie te materiały, zarówno wizualnie, jak i treściowo. Staraliśmy się odejść od stereotypowego wizerunku kancelarii prawnej, nieco archaicznego i kojarzonego głównie z tonami akt i wielkim drewnianym biurkiem.

Stworzyliśmy zatem przystępny dla odbiorcy content strony www i wszelkich materiałów. Zrealizowaliśmy też nietypową – dla tego sektora rynku – sesję zdjęciową, która ukazuje pracowników kancelarii takimi, jacy są – młodzi, uśmiechnięci ludzie, z którymi można porozmawiać o swoim biznesie.

W kolejnym etapie naszym zadaniem było wdrożenie dodatkowych kanałów komunikacji z Kancelarią zachowując jej wysokie standardy. Opracowaliśmy schemat wdrożenia narzędzi marketing automation i zaproponowaliśmy strategię budowania relacji z użytkownikami. W tym celu stworzyliśmy newsletter i daliśmy możliwość pobierania publikacji ze strony www. Zaimplementowaliśmy formularz kontaktowy, dzięki któremu odwiedzający stronę w prosty sposób mogą kontaktować się z ekspertami.

Niniejsze działania pomogły Kancelarii realizować cele marketingowe, a przede wszystkim zwiększyły efektywność komunikacji i przyczyniły się do zbudowania nietypowego dla tej branży, ale skutecznego sposobu komunikacji z klientami.

Mamy nadzieję, że całkiem nieźle nam to wyszło – zobaczcie sami.

SP_mockup
SP_mobile
SP_tablet
SP_mockup4

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing