EN PL

Aplikacja webowa
do obsługi programu lojalnościowego PRLO dla Eurocash Alkohole

PRLO – Eurocash Alkohole

Po raz kolejny zostaliśmy zaproszeni do współpracy przez markę Eurocash Alkohole. Jest to największa sieć dystrybucji alkoholu w Polsce, zaopatrująca zarówno sklepy detaliczne jak i segment HoReCa. Bardzo ważnym aspektem ich działalności jest dbanie każdego dnia o satysfakcję i zadowolenie klientów. Ponadto istotną kwestią jest budowanie ich lojalności.

Zadanie

Celem projektu była nie tylko budowa lojalności wśród klientów, ale również zwiększenie świadomości marki Eurocash Alkohole. Naszym zadaniem było skonstruowanie narzędzi, które pomogą ten cel realizować.

Program lojalnościowy PRLO był kierowany do klientów biznesowych – sklepów detalicznych oraz sklepów specjalistycznych. Stworzyliśmy identyfikację wizualną programu, a do jego obsługi przygotowaliśmy dedykowaną aplikację webową. Program nawiązywał do świata PRL-u, dlatego też zastosowaliśmy niestandardową komunikację w wielu kanałach. Kreacja umożliwiła przekazywanie treści w sposób angażujący, jednocześnie zabawny i motywujący do realizacji celów zakupowych. Pozyskiwanie, zaangażowanie i utrzymanie lojalności klientów wynikało z udanego połączenia niestandardowego, oddziałującego na emocje, wizerunku i kompozycji programu oraz wykorzystania wielokanałowej komunikacji.

Uczestnicy programu PRLO mieli możliwość zbierania punktów w ramach indywidualnych planów zakupowych oraz w zamian za nabycie produktów premiowanych i wymiany tych punktów na nagrody. Dodatkowo brali udział w konkursach o ikony PRL-u (samochody) i wycieczkę (do Monako i na Lazurowe Wybrzeże). Klienci mogli cały czas sprawdzać stan punktów oraz najnowsze informacje po zalogowaniu się w portalu. Ponadto komunikację wspierały kampanie e-mailowe i smsowe oraz komunikacja wysyłana pocztą tradycyjną.

Poniżej wizualizacje naszej pracy.

 

Zakres wykonanych prac.
  • architektura strony
  • projektowanie graficzne
  • identyfikacja wizualna
  • strona internetowa
  • aplikacja webowa
  • e-mail marketing
  • kampania smsowa
  • materiały drukowane
PRLO_5
PRLO_2
PRLO_1
PRLO_3
PRLO_4
PRLO_6
PRLO_7
PRLO_8
PRLO_9
PRLO_10
PRLO_portal_1 (1)
Mailing

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing