EN PL

Strona internetowa oraz strategia komunikacji

Mediporta

Mediporta to poznańska firma oferująca oprogramowanie, które jest wykorzystywane w przychodniach do pracy z pacjentami. Oprogramowanie EDM, czyli Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, pomaga zarządzać funkcjonowaniem przychodni, usprawniać proces rejestracji oraz błyskawicznie wystawiać recepty. Produkt ten jest kierowany do branży, która korzysta z najnowszych technologii, jednak na co dzień nie zawsze wykorzystuje oprogramowanie do optymalizacji swojej pracy. To właśnie m.in. z tym aspektem związane było zadanie realizowane przez naszą Agencję.

Zadanie

Główny problem, z jakim zgłosiła się do nas Mediporta, dotyczył złego rozumienia przez ich grupę docelową oferowanego produktu. Zadaniem naszej Agencji było zatem stworzenie dla lekarzy takiej komunikacji, dzięki której podkreślona zostanie kluczowa wartość oprogramowania Mediporta – jego prostota.

W ramach współpracy z Mediportą nasza Agencja stanęła w obliczu wielu zadań, wśród których znalazły się:

  • stworzenie głównego claimu (Proste jak jazda na rowerze),
  • wdrożenie strategii komunikacji i dobór kanałów,
  • projekt i produkcja materiałów sprzedażowych,
  • wywiady z grupą docelową,
  • budowanie ścieżek klienta,
  • podpięcie narzędzi analitycznych,
  • content marketing poprzez rozbudowanie bazy wiedzy i bloga,
  • pomysł i nadzór nad realizacją animacji, którą wyprodukował dla nas FILMPOINT

 

widok_3
katalog_1
katalog_2
mp_1
wizytowki_2
widok_2
iphone
mailing
mp_3
mp_4
wall_rollup
kupony
kartka_1
kartka_2

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing