EN PL

Strategia komunikacji wewnętrznej – Danone

Wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej i przygotowanie narzędzi pomagających rozwijać kreatywność i innowacyjność zespołów.

Opis marki

Danone to rozpoznawalna na całym świecie marka  zajmująca się produkcją produktów mlecznych. Przedsiębiorstwo z siedzibą w Paryżu zostało założone niemal 100 lat temu. My mieliśmy przyjemność współpracować z placówką w Warszawie i w Paryżu.  Uściślając – z działem wewnętrznym zajmującym się tworzeniem innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań Dan’IS.

 

Zadanie

Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc. W Dan’IS pojawiła się potrzeba przygotowania rozwiązań, które jeszcze bardziej pobudzą pracowników do twórczej pracy. Ponadto narzędzia te miały za zadanie budować w zespole świadomość istniejących możliwości i rozwiązań z których każdy może skorzystać. Celem był wzrost korzystania przez pracowników z właściwych platform.

Zaproponowane przez nas rozwiązania to między innymi materiały drukowane – plakaty, które opisywały narzędzia i procesy pomagające tworzyć kreatywne rozwiązania. Treści na plakatach zostały rozszerzone o  o merytoryczne artykuły, które były dostępne na specjalnie przygotowanej wewnętrznej stronie www, która była dostępna po zeskanowaniu kodu QR. Ponadto opracowaliśmy comiesięczne mailingi wewnętrzne w formie newsletterów, których celem było przekazanie inspiracji, ciekawostek oraz informacji o innowacjach realizowanych w Danone. Odpowiadaliśmy zarówno za opracowanie graficzne oraz za treści w języku polskim i angielskim.

Przygotowaliśmy również wewnętrzną aplikację, która była adaptacją zestawienia obrazującego cykl dojrzewania technologii – Gartner Hype Cycle. Każdy użytkownik mógł się zalogować do panelu, w którym dostępny był wykres poziomu dojrzałości danej technologii z punktu widzenia Danone i zaczerpnąć wiedzy na jakim etapie wdrożenia znajduję się dana innowacja. Chętnie byśmy napisali więcej na temat tego projektu, ale niestety większość wiedzy tam zawartej jest ścisłą tajemnicą Danone.

Zobaczcie, jak to wy wyglądało w praktyce!

DANONE_App_wiz
mokap2_03
mokap2_05
mokap2_06
mokap2a_01
mokap2a_02
mokap2a_03
mokap2a_06
mokap2a_08
mokap2a_09
mokap2a_11

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing