EN PL

Zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów – Brzozowy Gaj

Identyfikacja wizualna nowej inwestycji mieszkaniowej oraz projekt i wdrożenie responsywnej strony internetowej.

Brzozowy Gaj

Brzozowy Gaj to nowo powstałe osiedle w Plewiskach, które cechuje podmiejski spokój, a z drugiej strony jego zaletą jest bliska odległość od dużego miasta. Inwestycja jednego z największych deweloperów regionie, która rozpoczęła się w I kwartale 2014 roku, obejmuje aż 850 mieszkań.

Niewątpliwym plusem osiedla jest bliskość infrastruktury usługowej i oświatowej, a także miejsca postojowe przewidziane dla każdego mieszkańca. Grupą docelową są osoby młode, które rozpoczynają karierę i są na etapie poszukiwania miłego lokum na wiele lat z dala od wielkomiejskiego zgiełku.

Wyzwaniem, któremu chcieliśmy sprostać było przygotowanie identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej, która wyróżni Brzozowy Gaj spośród konkurencji, będzie wzbudzała pozytywne skojarzenia oraz będzie dopasowana do grupy docelowej

Zadanie

Naszym głównym celem było zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Chcieliśmy, aby Brzozowy Gaj zwracał na siebie uwagę oraz zapadał w pamięć. Stworzyliśmy minimalistyczną i przejrzystą identyfikację wizualną (w tym logotyp oraz materiały drukowane). Zielona kolorystyka oraz brzozowe liście symbolizują naturę czyli równowagę i spokój. Celem było odniesienie się do przyrody otaczającej osiedle w Plewiskach oraz wpisanie się w klimat okolicy.

Przy budowie responsywnej strony internetowe skupiliśmy się na tym, aby szczegółowo i atrakcyjnie, ale bez straty na użyteczności, przedstawić ofertę mieszkaniową i lokalową.

Przygotowaliśmy między innymi rozbudowaną, ale prostą w obsłudze, wyszukiwarkę mieszkań i lokali, która w sposób intuicyjny i interaktywny pomaga w poszukiwaniach osiedla zarówno z komputera stacjonarnego, jak i ze wszystkich urządzeń mobilnych. Dodatkowe filtry pozwalają łatwo i precyzyjnie znaleźć to, czego potrzebujemy. W ramach projektu powstał także system, który wspiera zarządzanie sprzedażą i rezerwacjami lokali.

Liczymy na to, że dzięki nam wiele młodych ludzi znajdzie wymarzone “M”!

 

Zakres wykonanych prac
  • Koncepcja wizualna marki
  • Projektowanie graficzne
  • Identyfikacja wizualna
  • Materiały drukowane
  • Opracowanie architektury strony
  • Hosting
  • Responsywna strona www
  • System wspierający zarządzanie sprzedażą mieszkań
  • Wdrożenie serwisu
Untitled-1(2)
ulotka
imac
phone 2
mac
imac-tablet
phone(2)
mac2
mac
rzyt-głównej-str
mac2(2)

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie druk e-mail marketing identyfikacja wizualna marketing strategia komunikacji web