EN PL

Katalogi produktowe dla lidera polskiego rynku alkoholowego

Eurocash Alkohole

Eurocash Alkohole jest liderem hurtu alkoholowego na polskim rynku. Zaopatruje sklepy alkoholowe małej i średniej wielkości, sklepy specjalistyczne i duże sieci, jak również segment HoReCa. Sieć sprzedaży tworzy około 250 przedstawicieli handlowych, dla których jednym z narzędziem wspierającym sprzedaż są foldery promocyjne.  

Problem biznesowy

Kluczowym problemem Klienta był niski odsetek kupujących prestiżowe alkohole, co mogło wynikać z braku wiedzy na temat pełnej oferty firmy. Klient zwrócił się do nas z zadaniem stworzenia narzędzia wspierającego sprzedaż ekskluzywnych alkoholi, pełniącego jednocześnie funkcję edukacyjną.

Rozwiązanie

Stworzyliśmy od podstaw koncepcję folderu prestige. Zaproponowaliśmy projekt, który w pełni oddaje prestiżowy charakter oferty. Ponadto jesteśmy odpowiedzialni za cały proces jakim jest praca nad katalogami. Efektem tego jest narzędzie sprzedażowe, które zostało odpowiednio dostosowane w swojej formie do funkcji jaką ma pełnić.

Rezultaty

Tworzymy dwie wersje folderów. Folder miesięczny zawiera najważniejsze informacje na temat oferowanych produktów. Natomiast katalog półroczny wzbogacony został o opisy trunków, informacje o sposobie podania, smaku, aromacie i czasie leżakowania. Folder półroczny pełni dodatkowo funkcję edukacyjną. Pełna kontrola nad procesem projektowym przekłada się na terminowe dostarczanie materiałów sprzedażowych.

170403_KREATIK_eurocash-moczki_mockup_02
170403_KREATIK_eurocash-moczki_mockup_03
170403_KREATIK_eurocash-moczki_mockup_05

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing