EN PL

Stworzenie strategii komunikacji internetowej – Spokój w Ogrodzie

W ramach przygotowania strategii komunikacji powstała dedykowana strona internetowa, fanpage na Facebooku, profil na Instagramie oraz kanał na YouTube.

Spokój w Ogrodzie

 

Spokój w Ogrodzie to inicjatywa czterech firm: NAC, Rolimpex, Ekodarpol oraz Athena, które na co dzień działają w branży ogrodniczej, jednak o swojej działalności i ofercie produktowej chciały zacząć mówić także w świecie online. To było idealne zadanie dla nas – w ramach współpracy przygotowaliśmy strategię komunikacji, powstała dedykowana strona www.spokojwogrodzie.pl, blog oraz kanały w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Te miejsca stały się kopalnią wiedzy dla pasjonatów ogrodnictwa – każdy zainteresowany tematem może zajrzeć tam po porady i wskazówki odnośnie tego jak pielęgnować i dbać o ogród, by móc się w nim cieszyć prawdziwym spokojem!

Zadanie

 

Podczas pracy nad projektem Spokój w Ogrodzie nasza agencja stanęła przed zadaniem przygotowania strategii komunikacji w internecie – w ramach realizowanych przez nas pomysłów powstała dedykowana strona internetowa, fanpage na Facebooku, na którym publikowane są treści merytoryczne oraz lifestylowe, profil na Instagramie z pięknymi fotografiami ogrodowymi oraz kanał na YouTube, na którym publikujemy poradniki wyjaśniające krok po kroku prace ogrodowe.

Rozpoczęliśmy także współpracę z ekspertem ogrodniczym prężnie działającym w blogosferze, który był dla naszego projektu wsparciem merytorycznym i pomógł tym samym w budowaniu solidnego zaplecza bazy wiedzy. W ramach projektu Spokój w Ogrodzie współpracowaliśmy również z mediami zewnętrznymi, w których publikowaliśmy artykuły sponsorowane. Postanowiliśmy jednak wyjść też bezpośrednio do naszych czytelników i miłośników ogrodnictwa – w celu ich zaktywizowania zorganizowaliśmy konkurs, który spotkał się z dużym odzewem i zaangażowaniem z ich strony. O tym, że konkurs był strzałem w dziesiątkę świadczyć mogą licznie nadsyłane do nas wiadomości od samych uczestników, którzy dziękowali nam za dobrą zabawę i atrakcyjne nagrody.

 

Liczymy, że dzięki Spokojowi w Ogrodzie wielu miłośników ogrodnictwa znalazło dla siebie miejsce w sieci, w którym mogą poszerzać swoją wiedzę, dzielić się własnymi doświadczeniami, a także poznawać innych amatorów ogrodnictwa.

 

Poniżej prezentujemy efekty naszej pracy – mamy nadzieję, że tak jak my jesteście z nich zadowoleni.

SM
mobile
mac
tasma
maki
imac
magazine

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing