9 marca 2017

#Obalamy mity – Lead generation to drogi i skomplikowany proces

Lead generation to skomplikowanie brzmiące słowo, które dla niektórych wydaje się być procesem co najmniej na podobnym poziomie trudności co operacja serca. Muszę was rozczarować – jedyne co mają wspólnego to tylko tyle, że do jednego i drugiego trzeba się odpowiednio przygotować. Pozwolę posłużyć się barbaryzmem, żeby lepiej objaśnić Wam o co chodzi w tym […]

27 lutego 2017

E-mail marketing – jak to zaprojektować?

Codziennie otrzymujemy, otwieramy, czytamy, piszemy, wysyłamy, przerzucamy, wyrzucamy, przesyłamy dalej setki tysięcy maili. Statystyki mówią o 122 500 453 020 maili wysyłanych co godzinę na całym świecie. To dużo. Duży jest też potencjał zwiększania świadomości marki czy sprzedażowy, jeżeli zachęcimy odbiorcę do zapoznania się z naszą ofertą, tylko po szybkim „rzuceniu okiem” na zawartość wiadomości, […]

22 lutego 2017

KALENDARZ MARKETINGOWY MARZEC

Chcecie poznać listę kolejnych wydarzeń branżowych, na których warto być w marcu? Bardzo proszę! Przygotowaliśmy dla Was 10 najciekawszych propozycji z kręgu e-marketingu, IT, UX i mobile. Możemy zdradzić, że na dwóch konferencjach my na pewno się pojawimy :> Jeśli wiecie o jakimś evencie, a nie ma go w naszym zestawieniu piszcie na: hello@kreatik.pl lub […]

3 lutego 2017

#Obalamy mity – Media społecznościowe nie wspierają sprzedaży

Lajki, komentarze, ładne zdjęcia – wszyscy dobrze wiedzą, że media społecznościowe to zabawa i możliwość zyskania popularności w internecie. Dla firmy to tylko dodatek, nie przynoszący dużo korzyści, a już na pewno nie przekłada się na sprzedaż. Czy aby na pewno? Stwierdzenie, że media społecznościowe nie wspierają sprzedaży to MIT, z którym rozprawimy się w […]

26 stycznia 2017

KALENDARZ MARKETINGOWY LUTY

Pora na kolejną porcję branżowych wydarzeń, które być może znajdą miejsce w Waszych kalendarzach. W lutym wiele się dzieje w kręgach IT, mobile, UX, ecommerce i nie tylko! Poniżej przedstawiamy listę 10 wydarzeń,  które pomogą w zgłębianiu wiedzy i podnoszeniu kompetencji, albo po prostu dadzą satysfakcję z efektywnie spędzonego czasu i zainspirują do twórczego działania. Jeśli […]

4 stycznia 2017

#Obalamy Mity – E-mail marketing nie jest na czasie

E-mail marketing to jedna z najstarszych form reklamy w Internecie. Od tego czasu pojawiło się mnóstwo innych, efektywnych narzędzi, za pomocą których można promować swoją firmę, jak marketing szeptany czy wszystkie dobrodziejstwa, które oferują social media. Zatem lepiej iść z duchem czasu, niż odświeżać przestarzałą formę komunikacji. Pomyśleliście kiedyś w ten sposób? Jeśli tak, to […]

Pokaż więcej

zapisz się do newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości informujące o nowych artykułach napisanych przez załogę Kreatika - zostaw nam do siebie kontakt. Obiecujemy ciekawą lekturę!

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing