27 czerwca 2017

Kiedy i dlaczego niezbędny jest rebranding?

Więcej niż jedna trzecia firm w ostatnich pięciu latach przeprowadziła rebranding, a co czwarta firma wciąż posiada identyfikację wizualną starszą niż 10 lat – takie są wnioski z badania rynku przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX1. Dlaczego firmy decydują się na rebranding? Z tego samego badania możemy dowiedzieć się, że aż 80% ankietowanych firm jako […]

6 czerwca 2017

Animacja – najlepszy sposób przykucia uwagi klienta

Badania National Centre for Biotechnology Information wskazują, że masz tylko 8 sekund, aby przykuć uwagę klienta. Dane Facebooka są bardziej bezlitosne – tu liczą się nawet 2 sekundy i jest to bliższe prawdzie. Niezależnie, gdzie zamierzasz publikować swoje treści, postaw na animację. To ona jest najpewniejszym sposobem wzbudzenia zainteresowania u klienta. Nowoczesne technologie codziennie przynoszą […]

22 maja 2017

KALENDARZ MARKETINGOWY CZERWIEC

Przed wami nowa porcja zbliżających się wydarzeń branżowych. W czerwcu będziecie mieli okazję pojawić się niemal na każdym krańcu Polski! Od Gdyni na północy, przez centrum – Warszawę, po Kraków na samym południu oraz na wschodnim krańcu, czyli w Lublinie i koniecznie na zachodzie – w Poznaniu! Oto lista 10 propozycji – wybór należy do was! Jeśli wiecie […]

12 maja 2017

#Obalamy mity- Media Społecznościowe to najskuteczniejsze narzędzie marketingu internetowego

Statystyki nie kłamią:  7,5 mld osób zamieszkuje Ziemię 3,7 mld osób posiada dostęp do Internetu 2,8 mld osób aktywnie korzysta z Social Media 2h 19 min dziennie przeciętny użytkownik spędza na korzystaniu z Social Media Najpotężniejszy na świecie jest oczywiście Facebook, który skupia ponad 1,8 mld użytkowników i jest dla wielu niemal synonimem platformy Social […]

4 maja 2017

W czym pomoże Ci marketing automation?

Marketing automation to relatywnie nowe narzędzie, ale z niezwykłym potencjałem. Jego głównym zadaniem jest lepsze zarządzanie obszarem sprzedaży i marketingu, co w efekcie przekłada się na zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie zysków. Firmy często korzystają z oddzielnych narzędzi, na przykład do wysyłki newsletterów czy zarządzania kontaktami z klientami. Dzisiaj istnieje narzędzie, które łączy w sobie […]

28 kwietnia 2017

KALENDARZ MARKETINGOWY MAJ

Przedstawiamy kolejną dawkę najciekawszych wydarzeń branżowych! Jak widzicie – najbardziej intensywnie zapowiada się ostatni tydzień maja. Poniżej lista 10 propozycji, wśród których każdy z pewnością znajdzie coś wartościowego dla siebie. E-commerce, blogowanie, UX? Wybór należy do was! 😉 Jeśli wiecie o jakimś evencie, a nie ma go w naszym zestawieniu piszcie na: hello@kreatik.pl lub naszym FB! […]

Pokaż więcej

zapisz się do newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać wiadomości informujące o nowych artykułach napisanych przez załogę Kreatika - zostaw nam do siebie kontakt. Obiecujemy ciekawą lekturę!

spotkajmy się

Zapraszamy do nas na kawę. Będziemy mogli na spokojnie porozmawiać o Twoich pomysłach i o tym jak możemy Ci pomóc. Zostaw nam swoje dane, a my na pewno się odezwiemy.

wszystkie web identyfikacja wizualna strategia komunikacji druk marketing e-mail marketing